قالیشویی و مبل شویی زنبیل آباد قم

مبل شویی رضویه قم
شغل مبل شویی + درآمد مبل شویی + سرمایه مبل شویی + قیمت دستگاه مبل شویی
آگوست 7, 2022
قالیشویی قم،زنبیل آباد،جمکران،پردیسان
قالیشویی قم
دسامبر 22, 2022

شماره شعبه مبل شویی زنبیل آباد قم

محله زنبیل آباد قم

در محدوده مرکزی استان قم واقع شده است. است ناحیه ازسمت شرق با بلوار فردوسی،بلوار جمهوری اسلامی و میدان نماز. از غرب با بلوار محمد امین مواجه است و ناحیه شمال با بلوار عطاران وخیابان گلستان روبه رو است، همچنین می توان گفت از ناحیه جنوبی با میدان جوان، بلوار کریمی، خیابان لقمان حکیم، خیابان ابوالفضل، خیابان سجاد، میدان شیخ مفید، بلوار آوینی شمالی و بلوارعماد مغینه متصل است.

 

مبل شویی و قالیشویی در قم

درباره قالیشویی و مبل شویی محمد

کارخانه قالیشویی

شرکت قالی شویی محمد بهترین و با کیفت ترین فالی شویی قم زنبیل آباد، با استفاده از بهترین دستگاه های قالیشویی دنیا و با بهکار گیری مواد شونده بهترین خدمت رسانی را به همشهریان قمی فراهم کرده است.

تجربه قالیشویی

شرکت ما یکی از قدیمی ترین و با تجربه ترین کارخانه قالیشویی های استان قم و مرکزی می باشد.و علاوه بر این با کمترین قیمت و بالاترین کیفت آماده خدمت است. قیمت تقریبی قالی شویی متری ۱۵۰۰۰ تومان است.

سابقه قالی شویی

کارخانه قالیشویی محمد در سال ۱۳۹۰ تاسیس شده است. شرکت ما با پیش از ۱۰ سال سابقه درخشان در امر شستشوی انواع فرش های های دستباف و ماشینی، بالاترین کیفیت و رضایت مشتری را در سراسر استان قم زنبیل آباد و پردیسان و جمکران جلب نموده است.

کارخانه قالیشویی محمد با بهره گیری از روش های شستشوی مخصوص هر فرش و همچنین خبره ترین کارکنان، بهترین خدمات جهت خدمت رسانی به مردم فراهم آورده است.


قالیشویی قم،زنبیل آباد،جمکران،پردیسان

قیمت مبل شویی در زنبیل آباد

مبل شویی 

 هر مبل (نفری) ۵۰٫۰۰۰ تومن

قیمت شستشوی  موکت

هر متر

۱۲.۰۰۰ تومن

صندلی غذا خوری

هر صندلی ۳۵٫۰۰۰ تومن

ماشین (خودرو)

هر ماشین ۲۵۰٫۰۰۰

شستشوی تشک یک نفره

 ۱۸۰٫۰۰۰

شستشوی تشک دو نفره

۳۵۰٫۰۰۰

مبل شویی قم

شستشوی تخصصی فرش دستباف،ماشینی و فرش های ترک، شستشوی انواع موکت نمدی و پرزدار، شستشوی پتو با دستگاه پتوشور تمام استیل، با قیمت مناسب، کار با کیفیت دریافت کنید.

شماره تماس : ۰۹۱۸۹۶۳۲۱۹۳

  1. مبل شویی پردیسان،جمکران،زنبیل آباد قم

مبل شویی و شستشوی تشک در قم بیشترین مشتری را دارد. شما در این سایت می توانید مبل ها یا تشک های خود را با ضمانت و کیفت بالا به ما بسپارید، برخی از نظرات سایر کاربران درباره متخصصان مبل شویی و شستشوی تشک ببینید و پاسخ برخی سوالات پر تکرار خود درباره مبل شویی در منزل توسط متخصصین مبل شویی محمد در قم در انتهای صفحه بیابید.

۲٫ سوالات مبل شویی قم

همچنین می توانید برای دریافت اطلاعات بیشتر و دقیق تر از نحوه انجام و قیمت لکه‌گیری، شستشو با دستگاه، آب‌گیری و… در قم با همکاران ما تماس بگیرید.

در صورت داشتن هر گونه سوال در رابطه با شستن تشک، خوش خواب، بالشتک، تشک، مبل شویی، شستشو مبل، شستشوی مبل در محل و… می‌توانید به پشتیبانی داخل واتساپ پیام بدین.

قالی شویی قم

شرکت نظافتی محمد علاوه بر کار مبل شویی می تواند در عرصه قالیشویی قم نیز به شما عزیزان خدمت رسانی کند. این شرکت بادستگاه های تمام اتوماتیک و پرتوکل های بهداشتی آماده کمک به شما مشتریان عزیز است. برای بهره گیری از خدمات ما روی دکمه واتساپ گوشه صفحه کلیک کنید تا با همکاران ما در ارتباط داشته باشید.

معرفی خدمات قالی شویی قم

شست و شوی تمیز و با وجدان کاری، انواع فرش و موکت با رعایت پروتکل های بهداشتی، مجهز به دستگاه های تمام اتوماتیک، و آبگیر لوله ای بدون چروک انواع فرش، خدمات رسانی در کلیه مناطق استان قم.

آماده خدمت به تمامی همشهریان عزیز می باشد بدون تعطیلی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خرید
Secured By miniOrange